Egyéni és team coaching | WIFI Hungária

Egyéni és team coaching

 

A coaching lényege a fejlődés, az előrejutás.

Azok a szervezetek, csoportok, vezetők tudnak sikeresek és hosszú távon eredményesek maradni, akik akarnak és tudnak folyamatosan változni.

Számunkra a coaching célja az, hogy az ügyfél választ találjon a kérdésére, felkészülten, új tervekkel felvértezve érje el saját és szervezeti céljait. Figyelve környezetére, az abban végbemenő változásokat saját erősödésére tudja fordítani.

Szervezetek, vezetők, munkatársak eredményorientált fejlesztése áll a középpontban.

A bizalom, a lényegretörő kérdezés, közös gondolkodás, majd a változás, változtatás módjának kialakítása (akció) és a coach visszajelzés az, ami együttesen szolgálja a coachee személyes, eredményorientált fejlődését.

A coaching során kiemelten figyelünk a célkijelölésre, hogy az személyes, előrevivő és az aktuális helyzetre reflektáló legyen.

Kiknek ajánlott a coaching?

Annak a vezetőnek és munkatársnak,

  • aki már részt vett valamilyen képzésen és szívesen felfrissítené egyéni fejlesztéssel tudását, vagy szeretne felkészülni egy változásra
  • aki saját nehézségei alapján megfogalmazott elakadásait szeretné megoldani, és új utat találni
  • akinek megváltozik/ott a szerep- és feladatköre és a munkahelyi környezetében, vagy a kollégákkal való együttműködés vonatkozásában megjelenő konfliktusait szeretné megelőzni vagy megoldani.

 Milyen területek kerülhetnek feldolgozásra a coaching során?

  • kommunikációs problémák, szervezeti kommunikáció fejlesztése
  • önismeret, önérvényesítés, kapcsolatmenedzselés
  • vezetési technika és stílus fejlesztése, emberek vezetése, kezelése
  • értékelés és visszajelzés
  • motiválás és ösztönzés
  • felelősség és hatóerő
  • döntéshozatal és problémamegoldás
  • konfliktuskezelés
  • időgazdálkodás és munkaszervezés
  • prezentációs készség fejlesztése
  • szervezés, delegálás, számonkérés, feladatkiadás, fegyelmezés
  • változások irányítása
  • munkahelyi kiégés kezelése
  • csökkenő motiváció okainak feltérképezése
  • személyes problémák feltérképezése, és megoldásának elősegítése

A coaching folyamatot megelőzően a megbízó és a coach feltérképezik a szükségleteket, problémákat és elvárt szervezeti eredményeket, a coach megismerkedik a szervezet sajátosságaival, mely alapján elkészül a cégre szabott ajánlat.

Az ún. „0. találkozó” alkalmával megismerkedik a coach és a coachee. Ez az alkalom költség- és kötöttségmentes.

Szükség szerint a cég a coach rendelkezésére bocsátja azokat a dokumentumokat, amelyek információt adnak az adott személlyel, illetve a vele szemben megfogalmazott szervezeti szükségletekkel kapcsolatban. (Teljesítményértékelések eredményei, visszajelzések, esetleg 360°-os értékelés, stb.)

Coach kollégáink szakirányú végzettséggel, sok éves tapasztalattal rendelkeznek. Érdeklődésére szívesen bemutatjuk kollégáinkat!

Lépjen velünk kapcsolatba, hogy tapasztalt coachunk segítségével Ön is még sikeresebb vezetővé váljon!