Irodavezetés felsőfokon - Minőségi Office Management | WIFI Hungária

Irodavezetés felsőfokon – Minőségi Office Management

Időpont
2020.10.28.
Jelentkezés
Ajánljuk gyakorló és kezdő irodavezetőknek, asszisztenseknek és titkárságvezetőknek!
60 óra, online modulokkal. A modulokról felvétel készül, melyet későbbi időpontban is meg tudnak nézni a résztvevők.

Az irodavezető fogja össze az iroda életét. Támogatja és képviseli a vezetőséget és a vállalat operatív működését. Átlátja a folyamatokat, szervez, foglalkozik ügyintézéssel, adminisztrációval. Bár vannak rendszeres feladatok, akad számos előre nem látható tevékenység és helyzet is. Hihetetlen sokrétű és bizalmi munkakör, amely folyamatos megújulást és a kihívásokra való alapos felkészülést igényel.

Erre a szerepre készít fel képzésünk.

Miért érdemes részt venni?

Átfogó képet kapsz az irodavezetés feladatairól, folyamatairól. Magabiztosabban és hatékonyabban tudsz együttműködni vezetőddel, munkatársaiddal és a cég ügyfeleivel. Önállóbb leszel, a munkakörhöz kapcsolódó ügyviteli, jogi, szervezési és pénzügyi ismeretek elsajátítsa révén.

Online munkavégzéshez és virtuális kommunikációhoz is mutatunk jól működő megoldásokat!

Tartalom
Az irodavezető és tevékenysége
  • Feladatai, tevékenysége: szervezés és szervezettség, személyi asszisztencia
  • Együttműködés a vezetőkkel, társosztályokkal, ügyfelekkel – találd meg a támogatóidat!
  • Változások az iroda világában, együttműködés virtuális csapatokban
  • Felértékelődő IT kompetenciák, eligazodás és hatékony megoldások az online térben

A modul díja: 67 000 + ÁFA/fő

Az irodai ügyvitel, jog és gazdaság eszközei
  • Az iroda működtetése, ügyvitel, szabályozottság – a mindennapi protokollok támogatói szerepe
  • Jogi alapok röviden (munkajog, szerződéskötések, irodai beszerzések ártárgyalásai)
  • Alapvető gazdasági és pénzügyi ismeretek, együttműködés a könyvelővel
  • Legyen mindig B terved! – felkészülés váratlan eseményekre

A modul díja: 59 000 + ÁFA/fő

Szervezeti kommunikáció és protokoll
  • A szerepkör képviselete, stílus, megjelenés
  • Szervezeti kommunikáció és virtuális/home office működés támogatása
  • Rendezvényszervezés, protokolláris vendéglátás, online programok szervezése
  • Megbeszélések dokumentációja (memo és jegyzőkönyvvezetés)

A modul díja: 53 000 + ÁFA/fő

Személyes hatékonyság az irodavezetésben
  • Vezetési ismeretek
  • Hatékony önmenedzselés
  • Nehéz helyzetek megoldása, a szerepkörből adódó konfliktusok feloldása
  • Profi munkaszervezés, időgazdálkodás és priorizálás – az idő pénz!

A modul díja: 67 000 Ft + ÁFA/fő

Egyéni helyzetek megbeszélése, saját kérdések megválaszolása. Praktikák és jól működő megoldások!

A képzés időtartama: 60 óra – online (heti egy alkalom, szerda 12:30-16:00)

A teljes képzés díja: 230.000 Ft + ÁFA/fő. Minden részvevőnek füzetet és tollat küldünk.

Irodavezetőknek ajánljuk még: Irodai szoftverek hatékony alkalmazása

Tippek irodavezetők, asszisztensek számára – Ahogyan egy profi látja

Jelentkezés